یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

مشاوره با وكيل در چه زمينه‌هايي كاربرد دارد

مشاوره با وكيل در چه زمينه‌هايي كاربرد دارد؟

مشاوره با وكيل چه از نوع مشاوره حضوري يا مشاوره تلفني با وكيل، در زمينه انواع دعاوي و پرونده‌هاي حقوقي راهنماي شما است. براي مثال در انواع امور كيفري يا امور حقوقي مربوط به روابط خصوصي اشخاص مي‌توانيد از خدمات اين مشاوره بهره ببريد. مشاوران حقوقي در زمينه‌هاي امور مختلف اداري و كاري، امور تجاري و مسايل بين‌الملل و امور مربوط به مهاجرت به افراد كمك مي‌كنند. مهم‌ترين زمينه‌هاي مشورت حقوقي را با هم مرور مي‌كنيم.

دعاوي مالي

رسيدگي مشكلات مربوط به دريافت وجه از يك نفر، يك شركت يا يك سازمان، از نوع دعاوي مالي به شمار مي‌آيد. در دعاوي مالي، هزينه دادرسي، بر اساس ارزش مورد مطالبه از شما هزينه دادرسي درخواست مي‌شود. مشاوره حقوقي در دعاوي مالي، بهترين و كوتاه‌ترين راه براي احقاق حقوق شما در اين زمينه است.

دعاوي ملكي

دعاوي ملكي عموما از پيچيدگي‌هاي خاصي برخوردار است. به همين دليل استفاده از خدمات مشاوره تلفني با وكيل حقوقي يا مشاوره حضوري در اين نوع از دعاوي بسيار اهميت دارد. دعاوي ملكي به سه گروه اصلي تقسيم مي‌شوند كه عبارتند از: دعاوي حقوقي ملكي، دعاوي كيفري ملكي، دعاوي ثبتي ملكي

دعاوي خانواده

آمار بالاي پرونده‌هاي حقوقي در محاكم قضايي نشان مي‌دهد، برخورداري از خدمات مشاوره با وكيل در اين زمينه، امري راهگشا و ضروري است. امكان مشاوره با وكلاي باتجربه و مشاوران حقوقي باعث مي‌شود، احقاق حقوق در زمينه‌هايي چون پرونده‌هاي طلاق، طلاق توافقي، حضانت و نفقه با سرعت بيشتري انجام شود.

  • مشاوره با وكيل خانواده

مشاوره با وكيل خانواده

دعاوي كيفري

پرونده‌هايي كه در زمينه بروز جرم و مجازات تشكيل مي‌شوند، عموما از نوع دعاوي كيفري هستند. دعاوي كيفري، خود، شاخه‌اي از حقوق جزا به شمار مي‌آيد. خدمات مشاوره حقوقي به متهمان و شاكيان، اين امكان را مي‌دهد كه به ويژه پيش از صدور حكم، نسبت به حقوق خود و راه‌هاي رسيدن به آن آگاه شوند و پس از صدور حكم، امكان تجديد نظر در حكم صادره را بررسي كنند.

  • مشاوره با وكيل كيفري
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.